Dirt Devil M5050-7 zilver, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil M5050-7 zilver, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

markaper 11-12-2012

Zuigt goed, maar wat een slechte kwaliteit! Geheel van zeer slap kunststof. Nu na 1 jaar kunnen we de stofzuiger weg gooien. Als eerste brak de stofzuiger mond af, daarna het aansluitpunt met de slang (beiden met tape vastgezet) en nu de stof bak. Kortom een waardeloos en slap product.

Eva Jansen 22-02-2012

Qua vormgeving is deze dirt devil helemaal mijn smaak en hij is handig en licht in gebruik voor bijvoorbeeld op de trap. Hiervoor dan ook goede score, echter zijn er zeker grote minpunten voor deze stofzuiger. Hij produceert erg veel geluid, zodat je oren na suizen na een half uur stofzuigen. En dit halve uur heb je dan ook wel nodig voor een flinke woonkamer, want de zuigkracht is teleurstellend matig. Met stoffer en blik ben ik sneller en is het schoner.
Een plaatje van een stozuiger om te zien en handzaam in gebruik, maar deze gaat in opslag en tijd voor weer een nieuwe, die wel goed zuigt. Voor mij dus NOOIT een dirt devil meer.